vrijdag 11 februari 2011

Gedicht: Verliefd op jou

Ik wil je hier ik wil je daar
Ik wil je overal is dit raar?
Ik wens om bij je te zijn
Want bij jou is het veilig en fijn
Elke keer als ik jou zie staan
Lijkt het net of wij alleen bestaan
Elke keer als jij tegen me praat
Lijkt het net of de tijd stil staat
Ik mis je snel al bij mijn de gedachte
Ik herinner me nog dat je naar me lachte
Ik vond je leuk en dacht ik gelijk aan jou
En toen moest ik je vertellen dat ik van je hou
Ik zei: pak me hand en ga met me mee
Kijken naar een zonsondergang aan de zee
Die avond lagen we hand in hand
Bij de ondergaande zon op het strand
We lagen daar een tijdje en het was al laat
Jij zei: geef me een zoen voordat je gaat
De sterren schenen helder en de lucht was blauw
Vanaf dat moment was ik verliefd op jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.