maandag 21 maart 2011

Gedicht: Koud en Kil

Waarom ben je zo onbereikbaar? 
Ik kan het niet geloven is dit waar?
Ik mis je vanaf het moment dat je weg bent
Anderen kunnen alles bedenken maar jij bent diegene die me verwend
Jij ben diegene waar ik me goed door voel
Ook al hebben we niet echt een doel
Ik wil bij je zijn
Want dat voelt veilig en fijn
Het duurt nog even en dan kom je terug
Het liefste zo snel mogelijk en vlug
Ik wou dat je mij met deze kou kon verwarmen
Want dan sloeg ik je meteen in mijn armen 
Tjah... maar nu is het erg kou en kil                                                            
En zonder jou in mijn wereld is het erg stil                                                     
En op dit moment ben jij diegene die ik wil!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.