zondag 20 maart 2011

Nail-art....Wat is dat?

Nail-art is simpel gezegt kleine kunst op je nagels. Je hebt gewone nail-art en marble nail-art, bij gewoon nail-art maak je kleine kunst op je nagel met een kwastje of een satéprikker en bij marble nailart doe je nagellak in water en maak je een figuurtje en doe je je nagel erdoor heen. Nail-art is heel erg mooi op je nagels, want het geeft je handen een frisse look. Hieronder een voorbeeld van nail-art en marble nail-art.
Je kunt vanalles met nail-art, want je kunt bijv. ook nog diamantjes erop doen of er een hangertje er door heen. Zoals je ziet kunt je heel veel met nail-art. Je kunt helemaal je eigen creatie maken en als je geen inspiratie hebt kun je altijd voorbeelden opzoeken.

5 opmerkingen:

  1. hallo,
    had even een vraagje en hoop dat iemand me hierbij kan helpen
    die marble techniek kan je die ook toepassen en nadien een toplaag van gel zetten zodat die langere tijd op de nagel kan blijven staan of zou dit dan loskomen ?

    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh lastige vraag...
    Ik denk wel dat het kan, want je kunt wel gewoon gel over nagellak heen doen en marble nail-art is ook gewoon nagellak dus ik denk wel dat het kan. Maar je zou ook eventueel topcoat erover heen kunnen doen daar blijft de nagellak ook langer mooi van.

    xxx Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Ik had even een vraagje hun kun je een hangertje aan je nagel doen?!
    Zouden u daar mischien een filmpje van kunnen maken?
    xx'Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Helaas heb ik daar de spullen niet voor :( maar dan schrijf ik binnenkort er wel een artikel over.

    xxx Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt ik kijk snel weer :)

    xx'Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.