zaterdag 16 april 2011

sweet 16 en Parijs

Goedemorgen!
 
Ja het is een vroeg berichtje, maar de komende week kan ik helaas niks publiceren. Ik ben namelijk volgende week in Parijs met onze school. Ik ga zo mijn koffers in pakken en vanmiddag heb ik een sweet 16 party bij een vriendin. Dus publiceren van nieuwe artikelen wordt niks. Ik verwacht dat ik vrijdag of zaterdag weer wat nieuws publiceer en een paar foto's van Parijs zou ik eventueel er ook op kunnen zetten. Ik ga ook elke dag bijhouden wat we hebben gedaan dus dat verhaal komt er dan ook op. Dus ik kom donderdag weer terug en ik denk dat ik vrijdag of zaterdag weer wat publiceer.

Doei doei!!! xXx  Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.