maandag 30 mei 2011

Eventjes shopmiddag gehad met me zusje :D

 
Een tasje met allemaal make-up kwastjes bij de Action weg en ze zijn heel goed en ook niet heel duur.

Ik zag de Pure 3 in 1 van Garnier op tv en wou het altijd al proberen dus die had ik ook maar gekocht. Samen met de zuiverende lotion van Garnier.

De volgende dag zou ik met mijn zusje een masker op doen alleen zij had al een DR. Van Der Hoog masker en ik nog niet. En omdat die maskers vaak wel goed zijn wou ik graag de dode zee kleimasker proberen.
Ik liep de kruidvat in en gelijk ga ik dan naar de make-up afdeling van Essence dat gebeurd automatisch. Toen zag ik allemaal nieuwe kleuren oogschaduw, want ik was er al een tijdje niet geweest. Dus kocht ik twee leuke kleurtjes voor in de lente en de zomer.
En die middag bij de Action was er vol op make-up! Dus toen nam ik een setje met 6 oogschaduw's mee en het kost ook bijna niks.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.