dinsdag 31 mei 2011

ItsGirlsLife krijgt make-over

Vandaag krijg ItsGirlsLife een make-over, dus ik schrijf vandaag niet denk ik. Ik verklap al een beetje wat er allemaal gaat gebeuren. Ten eerste krijgt ItsGirlsLife een nieuwe layout, deze keer wordt het een zachte kleur. Later wil ik nog nieuwe pagina's toevoegen zoals recepten, reviews en ster v/d maand.

Oja ItsGirlsLife blijft niet langer een beautyblog meer maar het wordt een persoonlijke en beautyblog, maar ik blijf altijd over beauty schrijven. Ik schrijf dan misschien wat meer artikelen.

En er komt ook een speciale pagina waar je vragen kunt insturen. Als je een vraag hebt stuur die dan naar itsgirlslife@hotmail.com en ik zal hem op ItsGirlsLife beantwoorden en ik zet niemand zijn naam erbij dus de vragen blijven altijd anoniem. Alleen ik weet van wie de vraag komt. Ik ga proberen dat je op de pagina de vragen kunt sturen zodat je het niet naar de mail hoeft te sturen.

Als laatste vertel ik nog even dat ik ga proberen om een forum op mijn blog kan krijgen zodat je daar kunt praten met elkaar.

Nou ja... ik heb geloof ik wel genoeg vertelt dus nu ga ik maar bezig met de layout.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.