zaterdag 14 mei 2011

Oplossing voor knopen in je haar


Jahoor, ik stapte vanochtend uit mijn bed en het eerste wat ik merkte was dat ik een heleboel knopen in mijn haar had. Maar gelukkig heb ik er een oplossing voor.

Oplossing:
- Je gaat je haar wassen en dan doe je crémespoeling in, dan pak je een (grote) kam
en kam je het van onder naar boven met de crémespoeling erin. Als je je haar helemaal door hebt gekamt laat je de crémespoeling nog 2 á 3 minuten zitten
.

- Als je niet wilt douchen kun je een kam pakken en voorzichtig van onder naar boven kammen. Daarnaast kun je nog speciale producten gebruiken voor knopend haar.

Wat moet je niet doen?
- Je haar borstelen met nat en droog haar als je veel last hebt van knopen, want daardoor kan je haar van beschadigen en gespleten haarpunten veroorzaken.

- Keihard borstelen of kammen, want daar kan je haar ook van beschadigen en gespleten haarpunten veroorzaken.

- Veel crémespoeling in je haar gooien, want dan kan je haar weer heel vet worden.

* Heb je geen crémespoeling of speciale producten voor je haar? Dan kun je nog altijd olijfolie gebruiken, maar dan moet je er voor zorgen dat je dit heel goed uitspoelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.