zondag 15 mei 2011

Review: Cranberry Bodylotion en Bodyscrub van Terschelling

Vandaag ga ik review geven op twee producten namelijk, de cranberry bodylotion en de cranberry bodyscrub. Beide producten zijn alleen op Terschelling te koop en kun je dus niet in winkeltjes kopen op het vaste land.

Review: Cranberry Bodyscrub

De cranberry bodyscrub ruikt heel lekker en je huid word er ook lekker zacht van, alleen zit  er niet veel scrubzand in. Daarom zou je het eventueel ook voor je gezicht kunnen gebruiken, omdat de korreltjes niet echt groot zijn. Maar ik ben zelf heel tevreden over het product alleen de verpakking had van mij wel wat leuker gemogen. Ik geef de cranberry bodyscrub een 6,5 omdat het meer een gezichtscrub is, maar het ruikt wel heel lekker en je huid word er ook lekker zacht van.


Review: Cranberry Bodylotion

De cranberry bodylotion ruikt bijna hetzelfde als de cranberry bodyscrub en je huid word er ook lekker zacht en soepel van. De cranberry bodylotion smeert heel goed uit dus je hoeft niet zoveel op je lichaam te smeren. Ik vind zelf dat de cranberry bodylotion heel snel intrekt in je huid, maar als je te veel op doet duurt dit wel langer. Ook de verpakking cranberry bodylotion vind ik een beetje saai, maar ik ben er wel tevreden over. Dus ik geef de cranberry bodylotion een 7 omdat de cranberry bodylotion heel lekker smeert en het ruikt ook lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.