zondag 19 juni 2011

Nail-art contest: Morgen uitslag!!

Ik wou even zeggen dat morgen de uitslag is van de nail-art contest. Eigenlijk was gisteren de inleverdatum, maar toch geef ik jullie deze dag extra. Dus je kunt nog een foto inleveren van je nail-art! Deze contest eindigd vandaag om 12 uur 's nachts, na 12 uur worden de insturingen niet meer mee geteld.

En ik wou even zeggen dat er tot nu toe echt mooie nail-arts zijn binnen gekomen :) 
Tot nu toe heb ik al een favoriet, maar misschien als jij nog een nail-art instuurd kan het misschien wel veranderen. Dus het kan nog zijn dat je kunt winnen, maar dan moet je je nail-art voor 12 uur 's nachts inleveren.

Nou morgen is de uitslag dus, maar ik vond het zelf heel leuk om deze contest te houden. Dus misschien komt er wel vaker een contest bijv. over make-up of een look ofzo. Naja ik zie wel eventjes, maar eerst morgen de uitslag van de nail-art contest!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.