vrijdag 3 juni 2011

Persoonlijke blog...

Ik had bedacht om van ItsGirlsLife een persoonlijke en beautyblog te maken, maar ik ben van gedachte verandert het blijft alleen een beautyblog. Ik ga toch een persoonlijke blog maken en als die af is komt er op ItsGirlsLife een button met de link naar mijn persoonlijke blog.

En zoals jullie misschien al gezien hebben heeft ItsGirlsLife nou al weer een nieuwe layout gekregen, want ik vond die andere toch niet zo heel mooi. De pagina "webbuilders" is weg gelaten en de pagina "Ster v/d Maand" ook, maar de pagina "Ster v/d Maand" staat nog wel bij de onderwerpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.