dinsdag 21 juni 2011

Vandaag wezen nail-arten


Nou ik heb vandaag weer eventjes genail-art en heb vijf nail-arts gemaakt. Laatst schreef ik een artikel over nagelpiercings en toevallig vond ik een hangertje van nijntje. Dus ik dacht probeer ik het ook even, dus heb een punaise gepakt en een gaatje in de nagel gemaakt. Daarna heb ik de nijntje er in gedaan met nog wat leuke streepjes op de nagel. 

Ik vond ook nog een potje met glitters en toen heb ik daar maar glitter nagels mee gemaakt, omdat ik best vaak lees dat glitter nagels in zijn momenteel dacht ik: dan maak ik er ook even een paar. Verder vond ik nog een paar roosjes en die probeerde ik ook even op een nagel uit. Eigenlijk is dit hele simpele nail-art en is zo klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.