zondag 5 juni 2011

Verbrand wat te doen?

Donderdag zijn wij een heel stuk wezen fietsen en toen we thuis kwamen zag ik dat ik verbrand was.  Dus ging ik op zoek naar komkommer en yoghurt, maar die hadden we niet in huis. Dus ik ging op internet opzoeken wat ik kon doen.
Veel zeiden dat melk ook wel hielp, maar bij mij hielp het niet echt en een lauwe douche hielp een beetje. Dus ik heb mij die avond heel vaak ingemeert met aftersun en de volgende dag ben ik niet echt de zon in geweest. Nu zijn we drie dagen verder en op mijn armen is de verbranding al weer weg en er is een mooi bruin kleurtje over gebleven.

Dus als je verbrand bent kun je komkommer met yoghurt een kwartier op je huid leggen, maar als je geen komkommer hebt dan ga je in bad met wat yoghurt erin. Als je geen yoghurt hebt dan kun je komkommerschijfjes een kwartier op je huid leggen. Een andere optie is nog melk/karnemelk misschien helpt het wel bij jullie. Mijn tip is gewoon je heel vaak insmeren met aftersun en een lauwe douche nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.