maandag 11 juli 2011

Ik ga op reis en ik neem mee....


De zomervakantie is weer begonnen voor sommige scholen, daarom komt de tijd eraan dat veel mensen weer op vakantie gaan. Maar wat moet je allemaal mee? Ik heb voor jullie een lijstje gemaakt wat ik zelf allemaal mee neem op vakantie.

Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn beautycase!

0 Waterproof mascara
0 Waterproof eyeliner
0 Oogpotlood
0 Coverstick
0 Concealer
0 Lipgloss (met spf factor)
0 Zonnebrand
0 Beschermingspul tegen de zon voor je haar
0 Deodorant
0 Nagellak
0 Nagellak remover
0 Nagelvijl
0 Pleisters
0 Elastiekjes
0 Speldjes
0 Borstel
0 Aftersun
0 Scrubecrème voor gezicht
0 Scrubcrème voor lichaam
0 Watjes
0 Wattenstaafjes
0 Haarmasker
0 Gezichtsmasker
0 Make-up kwasten
0 Tandenborstel
0 Pincet
0 Foundation
0 Oogschaduw
0 Haarlak enz...
0 Rouge
0 Bronzer
0 Facewash
0 Gezichtscrème
0 Muggenstift
0 Maandverband of tampons
0 Paracetamol
0 Spiegeltje
0 Wimperkruller
0 Tekentang
0 Krultang/Stijltang
0 Bodylotion
0 Haarlotion
0 Vaseline
0 Zinkzalf
0 Make-up doekjes
0 Nagelknipper
0 Badzout
0 Shampoo
0 Tandpasta
0 Douchegel
0 Alcohol voor teken
0 Babyolie
0 Scheermesjes
0 Kam
0 Zeep
0 Parfum

Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn kleding!

0 Broeken
0 Riem
0 Vest
0 Schoenen
0 Slippers
0 Korte broeken
0 Onder broeken
0 Sokken
0 T-shirten
0 Zomerjas
0 Zwemkleding
0 Zonnebril
0 Pyjama
0 BH's
0 Hemdjes
0 Jurkjes
0 Legging

Overig!

0 Adressenlijst
0 Rugzak
0 Koffer
0 Beautycase (toilettas)
0 Badlaken
0 Washandjes
0 Sponsjes
0 Handdoeken
0 Oordopjes voor muziek
0 Mobiel + Oplader
0 Spelcomputer + Oplader bijv. Ds
0 Mp3 + Oplader
0 Wekker
0 Camera + (Oplader als hij op accu werkt)
0 Batterijen
0 Pennen
0 Papier
0 Verzekeringspapieren
0 Zorgkaarten
0 ID-pas
0 Spelletjes
0 Tijdschriften
0 Volleybal/Voetbal
0 Geld/Bankpas
0 Tasje
0 Luchtbed/Zwembad/Opblaasdier enz...
0 Strandbal
0 Tennisrackets

Voordat je weggaat:

0 Alle stekkers uit de stopcontacten halen
0 Huisdier weg brengen of voer geven (Hond neem je vaak mee)
0 Alle ramen en deuren goed dicht
0 Koelkast leeghalen
0 Wasmand leeg wassen
0 CV-ketel op stand-by zetten
0 Ventilatiesysteem uitzetten
0 Vriezer ontdooien
0 Hoofdschakelaar uitzetten van de elektriciteit
0 Hoofdkraan gas uitzetten
0 Een nee-nee reclame sticker op je brievenbus
0 Zorg altijd dat je belangrijke nummers bij je hebt zoals die van de ANWB
0 Zorg dat je geld niet open laat liggen zodat de inbreker als die komen niks hebben
0 Koffers ophalen of opzoeken
0 KOFFERS INPAKKEN!!!
0 Dag van vertrek: tas klaarmaken met eten en drinken enz..
0 En als allerlaatste deur afsluiten! :D

2 opmerkingen:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.