donderdag 21 juli 2011

News about ItsGirlsLife

Hoi meiden

Zoals jullie weten dan ik van 6 augustus t/m 20 augustus op vakantie naar Terschelling en toen kwam ik erachter dat ik daar helemaal geen internet heb dus ik dacht dat ik ook 2 weken lang niks kon publiceren. Een vriendin van mij zei dat je de artikelen in kon plannen, dus ik ben even gaan kijken hoe het werkt en ik ben erachter hoe het moet.

Dus ik ga voor 6 augustus voor jullie heel veel artikelen schrijven en dan hoop ik dat blogger ze goed publiceert, want ik kan het helaas niet veranderen als het fout gaat.

Maar zodra ik terug ben en er is toch wat fout gegaan verbeter ik het gelijk :D
Iedereen een fijne vakantie nog!

xXx Daniëlle

1 opmerking:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.