maandag 18 juli 2011

Nieuwe make-up bij de action

                                   1. max blusher+spiegel+sponsje ass. kleur 2. oogschaduw 4 kleuren+kwastje 3. oogschaduw vloeibaar set/2

Laatst was ik met mijn moeder bij de action en ik zag dat er weer nieuwe producten waren. Altijd als ik bij de action kom ga ik naar de beautyproducten en zo zag ik dat er weer nieuwe make-up was.

1. Een blusher met een spiegeltje voor 0,99 €
2. Een oogschaduwdoosje met 4 kleuren en een kwastje voor 1,29 €
3. Twee vloeibare oogschaduws voor 1,39 €

Ik heb zelf de producten nog niet gekocht, maar ik ga het binnenkort wel even halen.

1 opmerking:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.