donderdag 14 juli 2011

Review havermout tip


Laatst schreef ik een artikel over havermout en dat bleek dan heel goed voor je huid te zijn. Een dag daarna kocht ik zelf havermout en probeerde ik het die avond als facewash uit. Op die avond had ik een opkomende puistje en de volgende dag was dat puistje vrijwel weg.

Die ochtend ging ik mijn gezicht weer wassen met havermout. Op het begin valt alles zowat in de wasbak, maar ik denk als je het vaker doet dat het niet zo snel meer gebeurt. Na het wassen van mijn gezicht voelde het lekker soepel aan, niet dat mijn wangen trekkerig waren. Normaal als ik mijn gezicht had gewassen werd bij mij de t-zone erg glimmend en me wangen voelde terkkerig aan, maar met de havermout heb ik dit niet. Normaal ziet mijn huid er af en toe glimmend uit in de middag, maar dat had ik vandaag ook niet.

Ik denk zelf dat het wel gaat werken, maar je moet het vol kunnen houden om het elke dag te wassen met havermout. Na één dag kun je niet echt zien of het een werking heeft, maar ik voel dat mijn huid wel anders voelt. Over een week geef ik weer een review en kijk ik of er al resultaat is.

Hoe ziet het bij jullie?? Hebben jullie deze beautytip al gebruikt of hebben jullie ook een soort van review over? Deel het met iedereen op deze site.
Ook leek mijn huid wat egaler.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.