donderdag 14 juli 2011

Shopmiddag voor zomer


Vandaag eventjes lekker geshopt en ik heb wat dingen voor de zomer gehaald. Dat was ook wel nodig want sommige dingen moesten echt vervangen worden en sommige dingen zijn wel handig voor de zomer. Ik laat jullie zien wat ik allemaal gekocht heb. 


Bij de etos heb ik een wimperkruller gekocht, omdat die echt aan vervanging toe was. Daarnaast heb ik nog een handige dagcrème voor een normale en gemengde huid gekocht en in de crème zit een SPF-factor die je huid beschermt tegen de UV-stralen. Ik heb ook nog een oogpotlood gekocht die watervast is.



Verder heb ik nog wat dingen gehaald van Essence bijv. een oranje kleurige nagellak. Die kleur is deze zomer helemaal in en staat altijd heel leuk op je tenen en dan slippers aan. Ik heb ook nog een donkerblauwe oogpotlood gekocht maar die vond ik gewoon leuk en ik wou wel wat uitproberen van de nieuwe collectie 50's GIRLS van Essence. Als laatste heb ik nog een mascara gekocht omdat die van mij bijna op was.



En als laatste nog een waterproof mascara van Catrice, omdat als je op vakantie gaat en het wordt mooi weer dan is het heel handig dat je make-up niet uitloopt.




2 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! Hoe bevalt het nagellakje? OF nog niet geprobeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga nog review geven op de nagellak alleen 1 ding kan ik wel alvast zeggen.. Het is een dekkende nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.