maandag 29 augustus 2011

Back to school

Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste blogbericht op itsgirlslife.
En ik ga het hebben over back to school.
Ik woon in Belgie, en bij ons begint het school op 1 september, maar ik dacht in Nederland vroeger dus daarom een blogbericht over back to school tips, wat ik zelf nog weet van toen ik op school zat.

- Koop een buigbare map, die gaan langer mee, blijven langer netjes en beter voor het milieu dus.

- Voor sommige vakken heb je losse papieren nodig om noties te maken. Neem niet heel de notieblok mee maar scheur een paar papieren (10 a 20), is minder gewicht en dus beter voor je rug. en als je merk dat ze bijna op zijn vul je ze aan.
- Koop tabbladen, kan je gemakkelijk onderverdelingen toevoegen; Bvb achter het eerste tabblad je werkboek, 2de tabblad voor de noties, 3de tabblad voor de taken die je nog moet afgeven en een 4de tabblad voor de toetsen en taken die je al terug hebt gekregen.

- Je kan van sommige producten mini versies kopen, neemt minder plaats in (bvb mini tipp-ex, mini lijm, ...)

- Maak je rugtas de avond ervoor, dan bespaar je tijd 's morgens en minder kans om iets te vergeten als je je moet haasten.

- Een plooibare lat en geodriehoek kan ook heel handig zijn, die geraken nooit stuk.

Dit was het dan, mijn tips voor school.
Volgende keer een iets meer beauty gericht blogje.

Heb je nog andere schooltips, tips over schrijven of tips over wat je graag zou willen zien kan je altijd achterlaten bij de comments.


3 opmerkingen:

  1. haha, ja ik vond de naam van de winkel ook zo leuk :D
    By the way handige tips, maar mijn schooltas maak ik eerlijk gezegd op het laatste moment klaar altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt. Dat deed ik vroeger ook altijd en vergat ik soms wel eens iets. En daarom maakte ik mijn schooltas de laatste jaren altijd 's avonds

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.