zaterdag 27 augustus 2011

Gezocht! meiden die willen bloggen voor ItsGirlsLife

Hoi meiden!

Er worden mensen gezocht die willen bloggen voor ItsGirlsLife. Lijkt het jou leuk om over een bepaald onderwerp te schrijven, of juist steeds verschillende dingen te bloggen?

Dan kun je meedoen, maar de volgende regels gelden wel:

- Minimale leeftijd van 12 jaar
- Liever de layout niet veranderen
- Mensen niet afkraken of bedreigen enz..
- Proberen 3 keer in de week iets te publiceren (mag ook vaker)
- Alles wat je erop schrijf moet natuurlijk wel eerlijk zijn
- Je eigen site niet promoten in de blogberichten (daar hebben we een speciale pagina voor)
- Diegene moet wel een beetje kunnen schrijven over beauty enz..
- Geen knip en plak werk, dus allemaal zelf geschreven artikelen
- Wil je wat veranderen aan de layout of iets anders, altijd in over leg met mij

Naja lijkt het jou leuk? stuur dan een bericht naar itsgirlslife@hotmail.com

Ik zou het heel leuk vinden als meerdere meiden willen meedoen! :)

xXx


2 opmerkingen:

  1. het klinkt super leuk! Alleen helaas heb ik al genoeg aan mijn eigen blog haha. (: Veel succes ermee!

    x je suis ynske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt idd erg leuk maar heb ook al genoeg tijd aan me eigen blog. Als het 1x in de week was wou ik het wel maarja. Succes
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.