dinsdag 30 augustus 2011

Herfstcollectie h&m deel 1


Vandaag ga ik het hebben over de herfst collectie van h&m (deel 1)
Ik heb uit hun shop een paar leuke stukken geplukt, waarvan ik het echt wel de moeite vond om ze te laten zien aan jullie.

Het eerste item is een leuk kleedje met wijde mouwen.
Ze hebben het in verschillende kleuren: zwart, mosterdgeel en poederkleur.
Het is beschikbaar van maat 36 tot 46.

Het tweede item is ook een jurkje met driekwartsmouwen. Het heeft ook een leuk detail op de zakken. Het is beschikbaar in de kleuren: camel, donkerblauw en roze van maat xs tot xl.

Dan heb ik voor jullie ook nog een leuk blazertje gespot, met goudkleurige knopen en borstzaken.
Ze hebben het blazertje alleen maar in het blauw. En de maten lopen van 34 tot 44.


En dan ga ik nog iets laten zien, waar je nooit geen tekort aan hebben: aan truitjes, en het is dan nog met een leuk motiefje.
Ze hebben het in verschillende kleuren: beige-zwart, roze-zwart, bruin-zwart & bruin-roze.
En de maten lopen weer van xs tot xl.  

Ook heb ik een leuke basic rokje gespot, die ik aan jullie ga laten zien.
Het is een uitlopende rok met een elastiek in de taille. Ze hebben het in het grijs gemêleerd en in rood-geruit. En ze hebben dit leuke rokje in de maten 34 tot 42.

En als laatste item, een leuke elastische broek, met smalle pasvorm.
De kleuren zijn kakigroen of donkergrijs. En de maten lopen van 34 tot 46.
Deze broek had maar een foto, dus geen prentjes naast de grote foto, zoals bij de vorige.

Dus de volgende blogspots worden de jassen en schoenen & accesoires.







7 opmerkingen:

  1. leuke post! zulllen we elkaar volgen? xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ook al een paar leuke items gezien bij H&M, die gestreepte trui vind ik super mooi, heb gezien dat ze er al een commercial op tv hebben uitgezonden met zo een smalle broek. Vond het zeer geslaagd.Dat donkerblauw jurkje vind ik ook super mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke selectie heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik zelf ook wel iets ga bestellen op kopen in de winkel van de collectie.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.