maandag 29 augustus 2011

Interview met Ellen



Eventjes iemand voorstellen aan jullie, want een paar dagen geleden heb ik een artikel geschreven dat ik mensen zocht die artikelen wouden schrijven. En nu vragen jullie vast af wie Ellen is? Nou zij is eennieuwe auteur voor ItsGirlsLife en ik heb daarom een interview gehouden waarin ze verteld wie ze is. Met natuurlijk ook een paar beautyvragen!"

Wie is Ellen?
Ik ben 24 jaar. Ik werk als halftijdse kantoorbediende. In mijne vrije tijd ga ik zwemmen, aquafitnessen en voor de rest leuke dingetjes doen met mijn vriend en vriendinnen. En ik ben ook veel bezig met beauty en blogslezen.

Waarom lijkt het jou zo leuk om artikelen te schrijven voor ItsGirlsLife?
Ik wou al heel lang een blog beginnen, maar niet alleen en toen ik dat las heb ik mijn kans gegrepen.

Hoeveel tijd besteed je aan beauty per dag?
Toch denk ik wel 2 à 4 uur per dag. Van mij zelf opmaken 's morgens tot lezen over beauty.

Ben jij veel met beauty bezig in je vrije tijd?
Ja toch wel met het lezen over beauty en beautyblogs en naar de winkel te gaan voor nieuwe beautyproducten tot af en toe iets online kopen.

Wat is jou favoriete make-up merk?
Ik heb heel veel favoriete merken, maar mijn all time favorite is new York color. Maar ik heb hou ook echt wel van essence, China glaze, catrice en NyX.

Op welke blogs kom je zoal?
Ik kom vooral op:
Daily noted:
Vera camilla:
What à beauty:
 En nog vele andere, maar dat zijn de belangrijkste.

Wie is jou grootste stylicoon?
Ik heb niet echt een stylicoon, zowat iedereen inspireert mij wel.

Op wie zou je graag willen lijken en waarom?
Op Emma Watson. Vind ze echt een super actrice en hele leuke persoon volgens mij en is ook enorm stylist.

Wil je nog iets zeggen?
Ik ben heel blij dat ik deze kans krijg, en mijn eerste blogspot mogen jullie verwachten vandaag of morgen.
O ja en ik ben ook een huge fan van Harry potter films en boeken. En ook van de glee  en hun muziek.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.