woensdag 14 september 2011

Boyfriend tag

Mijn deel:
Ik heb al op verschillende blogs deze tag gezien en heb heel lief gevraagd aan mijn vriendje of hij die wou invullen en dat wilt hij dus nu laat ik het woord aan hem.

Vriendje zijn deel:
Eigenlijk is de naam van deze tag fout, want wij zijn verloofd en gaan trouwen in mei.
Deze foto, is van vorig jaar ik heb ze toen verrast met een fotoshoot voor haar verjaardag.

Waar hebben jullie elkaar voor het eerst ontmoet?
Op het werk. Ik werkte er al 2 jaar en zij begon net en ik moest haar de weg duidelijk maken, de taken uitleggen en ik was dus een beetje haar vertrouwenspersoon. En na een paar dagen vroeg ik of ze met mij wou eten in de refter en daar zei ze ja op en zo is de bal aan het rollen gegaan.

Wat was jullie eerste date?
Toen zijn we eerst iets gaan eten in een restaurant en achteraf naar de bioscoop naar de film Ben X gaan zien. Die wouden we namelijk alle twee wel gaan zien.

Waar was jullie eerste zoen en hoe was het?
Wij hebben elkaar leren kennen eind november 2007. Zij ging altijd met de bus naar het werk en ik met de auto. Maar haar bus is niet doorgekomen, terwijl ze er al een uur stond (ik wachte altijd voor ik zelf naar huis ging tot haar bus er was), en normaal moet elke 10 minuten een bus komen en heb toen voorgesteld dat ik ze naar huis zou brengen (wat voor mij echt wel omrijden was). En in de auto voor haar huis heeft ze mee een dikke bedank kus gegeven.

Wanneer wist jij wanneer het echte liefde was?
Vrij rap. Ik had al gevoelens voor haar vanaf de moment dat ik haar zag, dus echte liefde op het eerste gezicht.

Wat was je eerste indruk van haar?
Wow die wil ik beter leren kennen.

Wanneer heb je haar familie ontmoet?
Haar ouders, na 3 weken relatie en haar zus en de rest van de familie 2 weken later met kerstmis.

Hebben jullie een gewoonte/traditie?
Volgens mij niet echt. Tenzij ik me vergis?

Wat was jullie eerste uitje samen?
Wij zijn in de zomer van 2008 (toen waren 9 maand samen), ben ik met haar en haar ouders naar Kroatie geweest en echt alleen dat zal toch wel in de paasvakantie van 2009 geweest zijn, dan zijn we samen een midweek naar een roompotpark aan zee in Nederland geweest. En ondertussen zijn we al dikwijls samen op reis geweest (1 a 2 x per jaar).
Deze foto is getrokken in Dubrovnik, Kroatie. 

Wie zei er als eerste "ik hou van je" en waar waren jullie?
Ik denk dat ik dat was. En dat was volgens mij in de auto toen ik haar naar huis heb gebracht, toen haar bus niet kwam. 
Waar gaan de meeste ruzies over?
Wij maken niet echt super veel ruzie, maar als we ruzie maken  gaat het meestal over stomme dingen, dus kleine ruzietjes. Zo ging onze vorige ruzie over het feit dat Ellen het stoort dat ik altijd de wcbril vergeet toe te doen.

Haat je een van haar exen?
Ik ken haar exen niet echt dus ik haat ze niet.

Wat is haar werk?
Ze werkt halftijds op een kantoor.

Wie heeft de broek aan in de relatie?
Allebei! Wij zijn gelijk, doen alletwee evenveel in het huishouden en helpen elkaar dus dat is gelijk.


Ik wil alleen nog zeggen: Schat ik hou van jou, sinds 25/11/2007 en ik hoop dat niemand ons uit elkaar trekt en we nog lang samen mogen blijven. 

4 opmerkingen:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.