dinsdag 6 september 2011

Cupcakes



Vandaag ga ik jullie een makkelijk receptje laten zien voor cupcakes te maken.
Ik heb met dit recept, al een paar keer cupcakes gemaakt. Ik zal ook een paar van mijn creaties showen.

Ingrediƫnten (voor 20 cupcakes):
  • 250 gram bloem
  • 1 theelepel bakpoeder
  • 250 gram gesmolten boter
  • 200 gram suiker
  • 50 gram lopende honing
  • een snuifje vanille extract
  • 250 gram eieren


Bereiding:
  • Verwarm de oven voor op 180 graden.
  • Zift de bloem met het bakpoeder in een kom.
  • Mix de boter, de suiker en de honing tot alles gesmolten is in de boter.
  • Voeg het vanille extract toe.
  • Afwisselend toevoegen van de eieren en het bloem, en het goed mixen.
  • Giet het deeg in muffin vormpjes (papieren of een siliconen muffinvorm).
  • Bak de cupcakes 20 minuten en laat ze afkoelen.
  • Maak een mengsel van suiker, eiwit en een paar druppels citroensap en gebruik dit als lijm.
  • Daarna kun je met de producten die je in huis hebt of gekocht heb iets maken. Gebruik je fantasie!

Dit zijn mijn creaties, van de afgelopen keer:

Heel veel bak en versierplezier!

2 opmerkingen:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.