zondag 18 september 2011

Dag 1: 30 Day challenge!

Okee vanaf vandaag begin ik met de 30 Day challenge :) en volgens mij is dit gelijk een moeilijke opdracht. Naja de meest recente foto van mij is denk ik deze: Haha lekker in de McDonalds aan een ijsthee.


Okee nu 15 interessante dingen over mij:
  1. Ik doe de opleiding Verpleging en Verzorging
  2. Ik wil later werken in een kinderziekenhuis
  3. Ik speel gitaar
  4. Mijn grootste hobby is tekenen
  5. Gedichten schrijven vind ik ook heel leuk
  6. Ik shop graag :) Vooral make-up shoppen vind ik geweldig
  7. Mijn lievelingseten is lasagne
  8. Mijn favoriete make-upmerk is Essence
  9. Mijn favoriete luchtje is "Nice" van XX by Mexx
  10. Ik kijk heel graag naar romantische komedie's
  11. Mijn vrouwelijke held is Taylor Swift en mannelijk Bruno Mars
  12. Ik doe aan nail-art
  13. Mijn favoriete beautyblogs zijn: Beautygloss en Girlscene 
  14. Ik heb heel veel nagellak... ongeveer 70 potjes nu
  15. Ik ga graag op vakantie naar Terschelling 

1 opmerking:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.