maandag 26 september 2011

Dag 4: 30 Day challenge!

Dag 4 van de 30 Day Challenge. Ik laat jullie zien welke 10 eerste liedjes op mijn ipod/mp3 staan, alleen ik luister nooit meer op mijn ipod/mp3 en ik weet ook niet echt waar hij ligt. Maar ik luister wel heel vaak muziek op de mp3-speler op mijn mobiel dus ik noem daar gewoon de 10 eerste nummers van.

1. Nelly - Just a dream
2. Adele - Someone like you
3. Bruno Mars - Again
4. Alicia Keys - Empire state of mind
5. Mariah Carey ft. Ne-yo - Angels cry
6. Timbaland - Apologize
7. T-pain ft. Chris Brown - Best love song
8. Black eye peas - Just can't get enough
9. Lady Gaga - Born this way
10. Bruno Mars - Voices in my head

1 opmerking:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.