dinsdag 27 september 2011

Dag 5: 30 Day challenge!

Vandaag deel ik een liedje met jullie waarvan ik moet huilen. Nou dit word best moeilijk want ik ken echt veel zielige liedjes en huil bijna nooit bij een liedje, maar als ik echt een nummer moet kiezen. Kies ik toch "I miss you" van Miley Cyrus, als ik dat liedje hoor krijg ik echt tranen in mijn ogen. Want het liedje heeft een hele mooie tekst en ligt ook emotioneel om iets wat ik heb meegemaakt dit jaar.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd bij welk(e) liedje(s) jullie emotioneel worden. Je kunt het delen met ons onderaan dit artikel.


1 opmerking:

  1. Ik wordt erg emotioneel bij een aantal nummers,
    Hold Me van Mindy Smith
    MakeUp Smeared Eyes van Automatic Loveletter
    The Story van Brandi Carlile
    zijn de drie ergste, daarbij springen de tranen onmiddelijk in mijn ogen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.