donderdag 29 september 2011

Dag 7: 30 Day challenge!




Dag 7 van de 30 Day Challenge! Vandaag laat ik jullie een foto zien waar ik blij van word. Nou bij mij zijn dat nog al veel dingen. Daarom laat ik jullie een aantal zien.

De meeste foto's waar ik echt vrolijk van word zijn foto's waar romantic op te zien is waarbij je goed ziet dat mensen gelukkig zijn met elkaar. Daarnaast zijn het echt foto's van make-up tafels of juist van die hele mooie ingerichte kamers en waar ik ook altijd vrolijk van word zijn foto's van bijv. hele mooie plaatsjes zoals strand van Barbados ect.



1 opmerking:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.