vrijdag 30 september 2011

Dag 8: 30 Day challenge!

Vandaag ga ik iets delen met jullie wat ik graag wil doen in mijn leven. Nou dat zijn echt heel veel dingen, maar moet toch één ding kiezen.

Nou wat mij echt helemaal leuk lijkt is dat ik eerst mijn droomprins ontmoet en met hem ga trouwen en dan op huwelijksreis naar de mooiste plek van de wereld ga met hem en dat we daar heen gaan met een cruiseschip. Dan verblijven we daar een week of misschien wel iets langer. Dan gaan we ook weer met het cruiseschip terug. Oke dat word echt heel duur, maar het is wel iets heel moois en ik denk dat elk meisje dat ook graag zou willen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.