woensdag 7 september 2011

De nieuwe limited edition van Catrice: Bohemia


Opwindende patronen, kleurencombinaties en vormen; een interactie van warm oranje, bruin en roodtinten met de opvallende contrasttint diep kobaltblauw. Op de internationale catwalks bruist het van de etnische invloeden en creëerde CATRICE een modern-etnische look voor een warme nazomer.
De Limited Edition “Bohemia” by CATRICE vertaalt de hippe new bohemian stijl uit de internationale modesteden naar het hier en nu. In oktober en november 2011 zal deze nieuwe etnolook de straten gaan veroveren. ”Bohemia by CATRICE” biedt alle inspiratie voor de looks waar we het komende seizoen voor zullen gaan.






Alle foto's en informatie komt van de site van Catrice.

Naar welke producten zien jullie uit? Of wat denken jullie van de collectie?

8 opmerkingen:

  1. ik ga snel kijken! super leuke dingetjes allemaal. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die nagellakjes echt super!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeps, ik heb mijn reactie perongeluk verwijderd!
    dankje voor de reactie op mijn blog, ook bedankt voor het volgen!
    de make-up ziet er heel leuk uit.
    xoxo"Sanne,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie collectie! Ik ben echt benieuwd naar de bronzer, die wil ik! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil echt alles van deze collectie hebben! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.