zaterdag 10 september 2011

Hoe mooie vingernagels krijgen?

Ik heb special voor jullie een paar tips om mooi nagels te krijgen.
Na mijn post van gisteren, vond ik deze wel heel toepasselijk.



Enkele tips:
- Vijl regelmatig je vingers. Knippen is slechter omdat er scheurtjes kunnen onstaan.
- Verzorg je nagelriemen. De nagelriem beschermt de nagelplaat tegen het binnendringen van virussen, bacteriĆ«n en schimmels. (komt nog later een artikeltje over)
- Als je je nagels ontlakt, gebruik dan nagellakremover zonder aceton. Is beter voor je nagels?
- Brengt voor je je nagels lakt best eerst een basecoat aan, dan de nagellak en op het einde een topcoat.
- Als je nagels broos zijn, gebruik dan nagellakverharder.
- Regelmatig het vuil van onder je nagels vandaan halen.
- Regelmatig handcreme smeren, dat helpt ook voor je nagels.
- Hou regelmatig een nagellak loze dag.




Hebben jullie nog tips? Laat ze dan vooral achter bij de comments.

3 opmerkingen:

  1. Wat een goede tips! Daar ga ik zeker gebruik van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!

    Zullen we elkaar volgen ?
    Ik volg jou!

    Liefs lonneke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.