zondag 4 september 2011

Hydrastick vs Labello

Vandaag een artikeltje over hydrastick en Labello.
Ik ga vergelijken wat ik persoonlijk het handigste en beste vind.

Algemeen

- Hydrastick: Ik heb de hydrastick in de kleur 08 fuchsia
- Labello: De labello dat ik heb is met olijven en citroen


De geur:
- Hydrastick: Niet echt een leuk geurtje
- Labello: Een leuke zuiderse geur, doet mij denken aan vakantie

Verpakking:

- Hydrastick: De verpakking is fleurig, met bloemetjes.
- Labello: Deze verpakking, is een beetje saai.

Kleur:

- Hydrastick: Geeft op mijn lippen een klein kleurtje af.
- Labello: Geeft geen kleurtje af op de lippen.

Prijs:
- Hydrastick: € 3,95
- Labello: € 2,99

Andere producten:

- Hydrastick: Er zijn nog 2 andere (dus in totaal 3) hydrasticks

- Labello: Er zijn verschillende geuren in labello.


Conclusie: Ze zijn alle twee goed te gebruiken.



2 opmerkingen:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.