vrijdag 23 september 2011

Interview met Amber

Eventjes iemand voorstellen aan jullie, want jullie vragen jullie vast af wie Amber is? Nou zij is een nieuwe auteur voor ItsGirlsLife en ik heb daarom een interview gehouden waarin ze verteld wie ze is. Met natuurlijk ook een paar beautyvragen!"

Wie is Amber?
Amber is een spontane meid van vijftien jaar oud ( bijna zestien ). Ze studeert aan het Willem de Zwijger College en ik zit nu in 4HAVO. Ik heb het erg druk met school maar ondanks dat blijf ik posten op mijn blog ( http://xmemorablex.blogspot.com ).
Omdat ik merk dat bloggen steeds meer één van mijn passies wordt heb ik besloten om mee te werken aan deze blog. Verder heb ik nog veel meer hobby's zoals: voetballen, sporten, fotograferen, modelleren, schilderen, winkelen, bezig zijn met beauty en fashion, films kijken, lol hebben met vriendinnen en vooral foto's. Het liefst heb ik ALTIJD mijn camera bij, want ik houd gewoon ontzettend veel van foto's. Ik kan nu nog wel een heel levensverhaal over mezelf schrijven maar hoe meer jullie de site bezoeken hoe meer jullie over mij te weten komen.

Waarom lijkt het jou zo leuk om artikelen te schrijven voor ItsGirlsLife?
Ik heb een eigen blog maar ik vond het altijd al een uitdaging om met andere aan een blog te werken. Omdat ik mijn eigen blog niet wil opgeven doordat ik aardig wat volgers heb en het nog steeds met plezier doe heb ik gereageerd op de oproep van ItsGirlsLife dat ze meiden zochten om te posten. Mij lijkt het heel leuk om samen te werken, dus ik ben benieuwd.

Hoeveel tijd besteed je aan beauty per dag?
Ongeveer twee uur. En dan tel ik uiteraard het opmaken etc. 's ochtends niet mee. Als ik thuis kom probeer ik een artikel te schrijven voor mijn blog en 's avonds probeer ik vaak wat ooglooks voor de volgende dag. Ook lak ik mijn nagels om de twee dagen en daar ben ik gemiddeld ook een halfuur mee bezig. Veel dus, haha!

Ben jij veel met beauty bezig in je vrije tijd?
Bijna alleen maar. Sinds dat ik een blog heb ik het echt één van de belangrijkste dingen in me leven geworden. Ik draag nu meer make-up dan vroeger maar wel op de goede manier. Ik weet nu hoe ik het moet gebruiken door veel blogs te lezen en dat wil ik nu aan anderen mee geven.

Wat is jouw favoriete make-up merk?
Die heb ik niet. Ik gebruik echt álle merken: Catrice, Chanel, Calvin Klein, Estée lauder, Essence, Gosh, L'oreal paris, Rimmel London, Maybeline New York, Max Factor,Yves saint lauren, Bourjois Paris, Christian Dior, Lancôme, hebben jullie nog even? Haha. Ik gebruik dus echt alle merken. De dure dingen krijg ik meestal van mijn moeder ( lucky me ) en de merken zoals Gosh, Rimmel London etc. koop ik zelf meestal.
Echt een beetje een onduidelijk antwoord, het spijt me daarvoor, maar alles vind ik even fijn. Al vind ik Estée Lauder denk ik het fijnst. & Gosh. (:

Op welke blogs kom je zoal?
 
Op echt duuizenden, vooral op: http://breathhless.blogspot.com , http://beautylab.nl , http://beautybeforebreakfast.blogspot.com en http://annelovees.blogspot.com zijn me favorieten.

Wie is jouw grootste beautyicoon?
Eerlijk? Die heb ik niet haha. Ik leer van alle blogs en pas daarin mijn eigen dingen in.

Op wie zou je graag willen lijken en waarom?
Op Doutzen Kroes, zonder twijfel! Ze is echt een prachtige vrouw met een goed innerlijk. Ze is een model wat ik later ook graag wil worden, ze doet aan goede doelen waaronder dance4life waaraan ik meedeed en haar heb ontmoet en goede doelen betekenen voor mij ook veel, ze speelt in reclames etc. Ze is alles wat ik later wil worden haha, en zeg nou zelf, wie zou niet zo een uiterlijk willen?!

Wil je nog iets zeggen?
Ik hoop dat mede door mijn posts de volgers omhoog zullen gaan en dat er meer reacties worden geplaatst. Ook hoop ik dat ik jullie dingen kan meegeven die jullie nog niet wisten.
Bedankt voor het lezen van dit interview, en hopelijk tot snel!

Liefs,
Amber
ambervandijl@hotmail.com
http://xmemorablex.blogspot.com

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je mee gaat doen aan deze blog. Ik ben erg benieuwd naar je artikelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.