vrijdag 23 september 2011

Interview met Emilia

Eventjes iemand voorstellen aan jullie, want jullie vragen jullie vast af wie Emilia is? Nou zij is een nieuwe auteur voor ItsGirlsLife en ik heb daarom een interview gehouden waarin ze verteld wie ze is. Met natuurlijk ook een paar beautyvragen!"


Wie is Emilia?

Ik ben 13 jaar, heb redelijk lang lichtbruin haar en blauwe ogen. Ik volg al twee jaar moderne wetenschappen in middelbaar onderwijs. Ik doe volleybal, dans en tekenschool maar ik besteed ook redelijk veel tijd aan schoolwerk. Daartussen schrijf ik nog af en toe verhalen.


Waarom lijkt het jou zo leuk om artikelen te schrijven voor ItsGirlsLife?

Vroeger kwam ik altijd op blog's die geschreven werden door twee of meer meiden, dus toen ik de kans zag om met meerdere personen aan een mee te doen, stuurde ik direct een mailtje. 

Hoeveel tijd besteed je aan beauty per dag?

+- 20 minuten, en ik geef meer tijd aan voor mijn haar dan mijn make-up, die nogal natuurlijk is.

Ben jij veel met beauty bezig in je vrije tijd?

Ik experimenteer soms wel een met mijn haar, maar buiten de morgen routine is het niet echt zo veel. 

Wat is jou favoriete make-up merk?

Essence.


Op welke blogs kom je zoal?

Taylor Swift, omdat ze een heel natuurlijke uitstraling heeft. 

Op wie zou je graag willen lijken en waarom?

Ik wil gewoon mijn eigen zijn ! 


Wil je nog iets zeggen?

Nee, niet perse. Dit was denk ik alles wat jullie over mij moesten weten. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.