zaterdag 3 september 2011

Jip & Janneke collectie van Hema

Ik was 2 weken geleden in de hema en er stonden in het schap nieuwe jip en janneke nagellakjes en een lipbalm. Ik heb het uitgetest, en nu zullen jullie mijn plus en min punten horen.

Als eerst de nagellakjes.
Heb er mijn nagels mee gelakt, 's avonds maar kon ze niet goed op foto zetten en wou dat de dag erna doen. Dus ik sta op ga eventjes wandelen met mijn hond en tegen dat ik fotos wou maken, waren al enorm veel chips in, dus daarom geen aanfoto.

Pluspunten:
  • Mooi kleurtje op je nagels
  • Het glanst
Minpunten:
  • Heel dun, dus lakt moeilijk
  • Hij streept
  • Geeft rap chips
  • Droogt enorm traag

Conclusie:
Leuk voor in je stash te hebben, maar geen aanrader. De prijs per nagellakje is €2,50

Lipbalm:

Pluspunten:
  • Ruikt heel lekker
  • Smeert makkelijk uit
  • Helpt echt heel goed tegen droge lippen
Minpunten:
  • Spijtig dat je met je vinger in het potje moet gaan, om lipbalm te pakken

Conclusie: Deze is echt wel een aanrader. De prijs is €1,95.




1 opmerking:

  1. Ik heb de Jip&Janneke spulletjes ook wel eens gehad. Ik had een beetje dezelfde ervaring als jij met de nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.