dinsdag 20 september 2011

Kleding en lichaamsvormen (deel 1)

Ik ga het vandaag hebben over lichaamsvormen en welke kleding je er bij kan dragen.
Ik heb dit op school geleerd een paar jaar geleden en ik dacht dat jullie daar misschien ook geinteresseerd in waren.
Er zijn 5 delen. In het eerste deel gaan we het hebben over de lichaamsvorm curvy.


Als je curvy bent dan heb je:
- Rondborstig en voluptueus
- Brede rug en schouders

Wat moet je dan doen:
- Leg het accent op je sterke punten
- Of creëer balans in je silhouet

Wat draag je:
- Een diepe v-hals voor een mooie decolleté en een langer slanker bovenlichaam
- Wikkeltops en jurken, dat maakt je taille slanker
- Kleurige prints voor rokken, voor meer aandacht voor je onderlichaam
- Uitlopende pijpen voor broeken en jeans verlengen je benen

Een voorbeeld van een beroemdheid die curvy is:
Beyonce

Een voorbeeld van kleren dat je aan zou kunnen als je curvy bent
Het past niet echt bij een maar het is maar om een idee te geven.


5 opmerkingen:

  1. Leuk, ben benieuwd naar de volgende delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! curvy lijkt wel een beetje op'zandloper'vorm. zo heb ik het geleerd, zandloper, appel, peer.. haha. ik heb zelf een 'zandloper' vorm dus ik vind 't wel een handige post!
    xoxo"Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blog! Je ziet erg goed het figgur van Beyonce in de jurk, <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit figuur heb ik ook, brede schouders, smalle bovenlichaam en dan weer beetje brede heupen haha. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.