woensdag 21 september 2011

Kleding en lichaamsvormen (deel 2)

Vandaag deel 2 en we gaan het hebben over de lichaamsvorm Noodle.



Als je noodle bent dan ben je:
- lang, recht en smal
- je hebt geen uitgesproken borsten en billen
- je hebt weinig taille

Wat moet je dan doen:
- Creëer rondingen met laagjes
- Draag ruches of details bij borsten en heupen.

Wat draag je:
- Draag op je bovenlichaam details zoals ruches, plooien, rimpels die maken je borsten optisch groter
- Getailleerde jasjes die wijder uitlopen en wijde rokken sugereren heupen
- Een brede riem over jurken en tops geeft je taille
- Draag uitgesproken kleuren en patronen

Een voorbeeld van een beroemdheid die noodle is:
Rachel Bilson

Een voorbeeld van kleren dat je aankan doen als je noodle bent:
Ik vind zelf dat het nogal vrij klassiek is geworden, maar het is niet zo simpel om een wijd lopende rok te vinden en veel laagjes te gebruiken en die vest had net wat ik nodig was. Heb ook niet echt een dikke riem gevonden dus heb maar een dunne gebruikt, is voor het idee. En ik vond ook geen geschikte jas.




2 opmerkingen:

  1. Leerzaam artikel maar vooral erg leuk. Ben benieuwd of mijn figuur ook een keer komt.

    Jullie zouden mij nog een mail sturen met de vragen voor het interview maar ik heb niks gekregen..

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.