dinsdag 6 september 2011

Kleine meisjes met make-up. Hoe oud was jij?

Bij sommige meisjes zit het er al vroeg in, ze pakken het make-up van hun moeder of uit z'n speeldoos en maken zich mooi op. Ze maken zich op omdat ze een prinsesje willen zijn of natuurlijk omdat ze dat gewoon mooi vinden.

Vroeger had ik ook wel wat make-up, meestal was het kindermake-up die bijv. in z'n doosje zat. Maar als ik eens een keer echte make-up op mocht bijv. nagellak noemde ik het altijd "Grote mensen make-up" en toen voelde ik mij echt stoer en volwassen, terwijl ik toen maar 8 was bijv. Nu draag ik elke dag make-up
 en sinds mijn 15de draag ik nu elke dag make-up en daarvoor was het meer voor een feestje.

Wanneer gingen jullie make-up voor het eerst uit proberen? En sinds wanneer draag je nou echt elke dag make-up? Maar er bestaan ook meiden die helemaal geen make-up uit proberen of die proberen het wel uit, maar dragen het niet elke dag.


Dit filmpje vind ik zelf wel heel grappig, want dit meisje gebruikt M&M's als make-up. Zou jij je opmaken met M&M's? Nou ik zelf niet, maar ik vind het leuk bedacht van haar.


Dit vond ik ook zo leuk filmpje, omdat zij een make-up doos uit probeert van Tinkerbell die ze op haar verjaardag heeft gekregen en daar zitten dan ook mooie oorbellen bij. Echt heel schattig allemaal!

2 opmerkingen:

  1. hahah leuk ja, zulke schattige meisjes die dan gaan makeuppen : D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1,5 haha ik kreeg mijn moeders lippenstift te pakken en heb het hele bed onder gesmeerd weg lancome lippenstift

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.