woensdag 28 september 2011

Koude en natte zomer, mooie warme herfst?




AAAH! dit vind ik zo fijn, vandaag schijnt eindelijk het zonnetje weer eens! Na een natte koude zomer werd het vandaag weer een lekkere zomerse dag hoe het eigenlijk hoort te zijn in de zomer, maar helaas is het geen zomer meer maar zo lekkere zomerse dag in de herfst is hartstikke fijn.

Maar het blijft niet alleen bij vandaag, maar van de week hadden ze ook gezegd dat het wel kon oplopen t/m 25 graden. Hier kijk ik echt naar uit! lekker een dagje in de zon liggen en genieten van een zomerse dag met in je hand een ijsje of een lekker drankje. Haha om weg van te dromen, maar we zullen zien of het echt zo warm wordt.

Maar vandaag heb ik zeker genoten van dit weer ook al begon het wat koud s'ochtends maar het werd uiteindelijk lekker weer. Jammer dat ik op school zat want dan had ik de hele dag in de zon gezeten en genoten van een zomerdag die we dit jaar niet echt hebben gehad. Maar een lange pauze van een uur en dat in het zonnetje is heel fijn.

Hebben jullie ook lekker genoten van dit zomers dagje? Zo ja je kunt vertellen hoe

1 opmerking:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.