vrijdag 16 september 2011

Lipstains

Ik heb 3 lipstains in mijn bezit en ik ga de plus en de minpunten van elke lipstain op een rijtje zetten.
Ik heb geen aanfotos op mijn lip of hand, want als ik dat wil trekken krijg ik alleen maar onzuivere fotos, terwijl andere fotos niet zo een probleem is.


De eerste lipstain die ik ooit gekocht heb is die van maxfactor (in de kleur 03)
pluspunten:
- Het blijft vrij lang zitten (heb er zelfs mee gegeten en gedronken)
- Het heeft een leuke geur

Minpunten:
- Vrij scherpe en droge punt, de eerste keer dat ik het opdeed was het een beetje pijnlijk ( de keren daarna niet meer)
- Hij droogt heel slecht

Prijs: € 11,99

De 2de die ik gekocht heb is een lipstain van nyc (smooch proof lipstain 164 in de kleur 490 persistent pink)

Pluspunten:
- Het is niet echt zoals maxfactor een hard punt, maar een zacht punt.
- Vind het een leuk kleurtje

Minpunten:
- Hij droogt heel slecht
- Vanaf het moment ik at of dronk kwam het kleurtje er al af.

Prijs: € 3,99

En de laatste lipstain dat ik gekocht heb is van catrice (color infusion longlasting lipstain in de kleur 040 don't call me princess)

Pluspunten:
- Het heeft een fruitige geur (mijn nichtje was er bij toen ik het gekocht heb en volgens haar is het een kersengeur)

Minpunten:
- De substantie is droog en moeilijk aan te brengen.
- Het vervaagt heel rap

Prijs: € 3,99

Conclusie: Ik vind de maxfactor lipstain het beste van de drie. Als je het te duur vind is de lipstain van nyc een goed alternatief. Maar ik raad zeker de lipstain van catrice niet aan. Catrice heeft goede producten maar deze lipstain is een no!

2 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je lieve reactie! Oh wat leuk zeg! (: Wat voor werk doe je ?
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die van Max Factor ook het fijnst.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.