zondag 18 september 2011

Mijn 5 favoriete producten van lush

Ik vind Lush echt een hele leuke winkel, en ik zal eens laten zien wat persoonlijk mijn favorieten zijn.
Ik geef er geen nummer aan wat ik zou echt niet kunnen kiezen wat mijn favorietste is.

- Happy hippy
Ik heb al verschillende douchegels geprobeerd en dit blijft mijn alltime favourite, volgens mij vooral door de leuke citrusgeur.
De prijs is:
* 100 gram - € 5,95
* 250 gram - € 11,95
* 500 gram - € 17,95

- Brazened honey vers masker
Heb ook a verschillende verse maskers geprobeerd en dit is toch mijn favoriet.
Volgens mij ook deels door de geur (hou heel erg van citrus geuren) maar ook mijn huid voelt superzacht aan als het masker eraf is, en dat heb ik bij de andere verse maskers minder. Dit masker kan je 3 keer gebruiken en moet in de ijskast.
De prijs is € 10,95 voor 75 gram.


- Lemony flutter
Ik gebruik dat voor mijn nagelriemen soepel te houden, maar mijn vriendin gebruik dat ook op haar droge ellebogen dus volgens mij kan je dat voor veel gebruiken. Dit product is het eerste product van lush dat ik gekocht heb en ben er heel tevreden over.
Prijs is € 9,95 voor 50 gram
- I love juicy
Mijn shampoo komt ook van lush. Heb heel rap last van vettig haar en met deze shampoo te gebruiken vind ik het persoonlijk minder geworden. En het heeft ook meer glans gekregen.
De prijs is:
* 100 gram - € 7,95
* 250 gram - € 14,95
* 500 gram - € 21,95

- Bubbelgum
Dit is mijn favoriete lippenbalsem en scrub in 1. Heeft een leuk geurtje en werkt goed tegen losse velletjes op je lippen.
De prijs is € 9,25 voor 25 gram

Heb je al een van deze producten gebruikt en wat vond je er van?
Of wat is je favoriete lush product? Laat me het weten via de comments


4 opmerkingen:

  1. k ken de winkel niet. lijkt me wel erg leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. had nog nooit van de winkel lush gehoord! ga misschien een keer kijken..
    xoxo"Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook een heuse Lush lover, leuke favorieten heb je in je top 5!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.