maandag 5 september 2011

Mijn nieuwe juwelen

Ik ben begin augustus 12 dagen naar Cyprus geweest en Cyprus is bekend voor zijn zilver.
Dus ik heb daar 2 nieuwe juweeltjes gekocht.

Als eerste een armband:
Had hier in Belgie ook al eens gezien voor zo een armband, maar hier koste de armband alleen € 60 euro en dan heb je nog geen parels.
Deze armband koste € 50, en ik heb voor 6 parels € 30 betaald. Jullie zullen denken, er hangen toch meer als 6 parels aan, ja dat klopt. De middelste zilveren parel, kreeg ik gratis bij de 6 parels die ik gekocht heb.
Daar heb ik ook nog 2 stoppertjes gekocht, voor elk € 2,50. En de 2 andere parels (buitenste) heb ik gekregen van mijn zus, omdat ik op haar katten heb gepast als ze op vakantie was, en ze heeft die gekocht op vakantie in Oostenrijk.

Dus ik heb voor deze zilveren armband + parels + stoppertjes € 85 betaald.

Ik heb er niet alleen een armband gekocht, maar ook oorbelletjes.
Voor deze leuke oorbelletjes heb ik € 25 betaald.


1 opmerking:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.