vrijdag 2 september 2011

Mini shoplogje: Kruidvat, Hema & Yves Rocher

Ik ben gisteren onverwachts gaan winkelen en heb een paar productjes gekocht.

Dit is alles tesamen:


In het kruidvat heb ik dit gekocht:

- Shampoo: Mijn oude vorige shampoo was op en ik wou wel eens andere proberen.
- Lipgloss van essence stay with me longlasting lipgloss (geen naam): was nieuw, dus wou ik eens proberen.
- Lipstain van catrice (040 don't call me princess): color infusion longlasting lipstain.
Leek me een leuk kleurtje.
- Vaseline: mijn vorige pocket vaseline was op, dus een nieuwe gekocht. (komt nog een artikeltje later, wat je allemaal vaseline kunt voor gebruiken).
- 2B nagellakje (geen naam): wou heel graag eens een 2B nagellakje proberen.

Daarna ben ik naar de yves rocher geweest:


- luminelle mascara waterproof (zwart): wou hem eens testen of hij echt waterproof is en of hij fijn werkt.
- luminelle mini nagellak (kleur: 06 parme féeerique) leek me een mooi kleurtje en heb nog nooit nagellak van yves rocher gehad, dus wou het heel graag testen.

En als laatste mijn aankoop in de Hema:

- Een notitieboekje: heb altijd in mijn handtas een notitieboekje mee, maar mijn vorige was vol dus heb ik een nieuw gekocht. En vond het best wel schattig. 

Dat was mijn shoplogje. Van alles (behalve het notitieboekje) komt later een review. 



4 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar jouw mening over de Yves Rocher nagellak. Ik vind ze over het algemeen fijne spulletjes hebben, alleen over de lakjes ben ik minder tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is mijn eerste lakje dus ben ook wel benieuwd.
    Ik denk dat het review van dat lakje rond 8/9/10 september zal komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.