zondag 4 september 2011

Nail-art Sunday!

Het leek mij leuk om elke zondag een filmpje te laten zien over nail-art. Want ik kijk wekelijks naar nail-artfilmpjes en ik kom vaak ook hele mooie voorbeelden tegen, dus waarom zou ik dit niet op mijn blog zetten? Dus vanaf vandaag hebben wij iedere zondag gewoon een leuk nail-art filmpje.


Dit is dus het eerste filmpje van Nail-art Sunday en ik ben zelf echt dol op blauwe nagellak en ik vond deze nail-art echt heel erg mooi! Dus vandaar dit filmpje.

4 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel erg mooi deze nailart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha daarom heb ik deze uitgekozen, vond hem zelf ook echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw supermooi inderdaad!
    ik volg je, volg je terug? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, zij doet dat uit de losse hand ;o.
    En dan zo recht, echt mooi!

    Superleuke blog heb je :3!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.