vrijdag 30 september 2011

Review: Essence my skin dagcrème

Essence my skin dagcrème komkommer en limoen (voor alle huidtypes)

Een lekkere crème die echt geschikt is voor alle huidtypes denk ik, want ik heb deze getest en ik gebruik hem 2 keer per dag en zelf heb ik een gecombineerde huid. Mijn zusje heeft een droge/gevoelige huid en had ook nergens last van. Het is een olie vrije dagcrème dus als je een vette huid hebt is deze crème goed voor jou. De pluspunten van deze crème: ruikt lekker, smeert goed uit, je hebt maar een klein beetje nodig en je huid voelt lekker aan niet strak of dat het vettig voelt en de minpunten: op het begin heb je echt een glimhoofd. Bij mij was dat vooral in de t-zone, je moet oppassen dat je niet teveel eruit haalt want het smeert enorm uit.


1 opmerking:

  1. ik heb de roze en de paarse , en die werken ook super !

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.