maandag 19 september 2011

Review: Essence stay with me longlasting lipgloss


Ik ga een review geven over deze lipgloss die ik een paar weken geleden gekocht heb.
Het is de kleur 03 candy bar.

Pluspunten:
- geeft een mooi kleurtje af
- geeft ook een beetje glitter af
- hij blijft vrij lang op je lippen zitten (heb er mee gegeten en gedronken)

Minpunten:
- het maakt een enorm raar geluidje als je het open doet
- enorm plakkerig
- een hele dikke substantie, en is dus moeilijk op te brengen
- pigmentatie is niet echt heel goed


Prijs: € 1,99

Conclusie: Het is leuk om te hebben in je stash maar geen must.

Dit is op mijn hand, maar het was enorm moeilijk fotograferen.

3 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je reactie. :)
    Tienergroep is een soort vereniging van christelijke tieners van 12 tot 16, altijd heel gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat hij zo plakt ik heb echt een hekel aan lipgloss die plakt.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat de pigmentatie niet optimaal is. Het is zo'n mooi kleurtje van buitenaf gezien.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.