woensdag 14 september 2011

Review: herbal essences shampoo

Ik heb deze shampoo gekocht op 2 september, en wou die heel graag eens uitproberen.
De shampoo dat ik gekocht heb is een uplifting volume shampoo voor fijn/normaal haar met passievrucht en parel extracten.

Pluspunten:
- Het ruikt echt superlekker, maar niet echt naar passievrucht.
- Mijn haar glanst ervan.
- Je hoeft maar een klein beetje shampoo te pakken want het schuimt heel erg.
- De shampoo gaat lang mee volgens mij, heb de shampoo al een paar keer gebruikt en er is nog niet veel uit.
- Het is goed uitspoelbaar.
- De prijs van de shampoo is vrij goedkoop.

Minpunten:
- Ik vind dat het niet echt uplift zoals er op de fles staat.

Conclusie: Het is een goede shampoo, goede prijskwaliteit maar het maakt niet waar wat er op de shampoo bus staat.

Herbal essences heeft verschillende shampoos, dus als je het zou kopen pak er dan een dat voor jou haar is bestemt. Er zijn ook verschillende soorten conditioners.

2 opmerkingen:

  1. Ik houd echt van deze shampoos ze ruiken zó lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor je reactie!
    je hebt echt een leuke blog!
    ik volg je nu ook.
    x rozemarijn

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.