donderdag 1 september 2011

Review: Zeezout tip BeautyGloss part 1




Vandaag ga ik review geven op een tip van BeautyGloss. Op BeautyGloss stond een tip voor acne en puistjes, het wondermiddel was dan zeezout. Je moest een klein bakje pakken met warm water en zeezout en dat moet je met een watje aanbrengen en dan 5 min. laten zitten.

Ik heb het ook geprobeerd en het werkt al een klein beetje. Ik gebruik zelf het zeezout van de AH en volgens mij is hij wel goed. Ik heb dus precies hetzelfde gedaan als wat ze in het filmpje uitlegde alleen op het laatst wanneer je het zout laagje eraf moet halen kon je uit verschillende dingen kiezen zoals: Het zout laagje met een watje eraf halen of gewoon je gezicht wassen met je handen. Nou ik heb beiden gedaan alleen de manier van het watje doe ik niet weer, want er zaten nog wat zout korreltjes op mijn gezicht dus als ik er met een watje erover heen ging deed het best wel pijn. De andere manier vind ik wel heel fijn, want je voelt dan de zout korreltjes niet. Maar ik ben er al erg tevreden over en over een week of 2 schrijf ik nog een artikel van het zeezout, want dan kunnen we kijken wat vor effect het heeft gegeven.

Hebben jullie dit artikel ook gelezen op BeautyGloss? en ook al uitgeprobeerd?
Ik ben best wel benieuwd wat jullie er van vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.