dinsdag 27 september 2011

Shoplog: boozyshop

ik heb midden september mijn bestelling van boozyshop aangekregen. Ik post dit nu pas omdat ik al berichten had ingepland. Sorry voor de onduidelijke foto's maar mijn fototoestel doet echt raar de laatste tijd (ik denk dat het stuk aan het gaan is)

Dit is alles wat ik besteld heb:


Eerst zal ik het hebben over de nagellakjes:
De lakjes van diamond cosmetics (bovenste rij):
paarse = nummer 318: not your hum, drum, plum
roze = nummer 303: pink paradise
roomkleurige = nummer 280: ethereal
bruine = nummer 207: yokun gold

Ik wou die al heel graag eens testen en nu stond er een verassingspakket erop van boozyshop. Ik heb een verrassingspakket gepakt van € 10 dus dan kreeg ik 4 lakjes. De normale prijs voor een diamond cosmeticslakje is € 3,95

En dan de onderste rij:
Nyx matte: baby pink   € 3,95
China glaze: carribean temptation  € 5,95
Queen's color: crackle nagellak zwart € 7,95

En nu de lipproducten

Het eerste is een burt bees lip shimmer in de kleur champagne. Dat koste € 8,49.
En als tweede een liquid lipsmacker in de smaak pink lemonade. En daar was de prijs € 2,99.

En nu de twee maskertjes:

Het eerste is een aromatherapy masker voor een normale/droge t-zone huid en anti-stress.
En het tweede is een chocolade masker was ook anti-stress is en is voor hetzelfde goed als het aromatherapy masker.
De maskers kosten elke € 1,95.

De overschot:

Het eerste is een staaltje van een dagcreme denk ik.
En het tweede is een nagelcreme voor dagelijks gebruik. De prijs hiervan was € 3,99.

Van alles komt er zeker nog een review.
Als jullie van iets heel graag een review weten, zal ik het proberen zo rap mogelijk te testen en te laten weten hoe ik het vond;

1 opmerking:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.