zaterdag 24 september 2011

Shoplog !



Hoi iedereen !

Dit is mijn eerste post op ItsGirlsLife, dus ik sta open voor verbeteringen en tips :)

Een schoplog van ongeveer twee dagen geleden.



1

Een drie delig setje van oorbellen, twee vaste en een paar hangertjes. 
 De prijs is 4,95 euro.

2



NYC nagellak, 221 Spring Street
Een fel oranje kleur, mooi voor de herfst.
3,49 euro

3



Nivea Fruity Shine Strawberry

met aardbeien geur.

2, 33 euro.

Natuurlijk zou ik wel het hele accessoires afdeling kunnen leegkopen, maar ik moet nog eventjes wachten tot ik mijn zakgeld krijg. 

Liefs, 
Emilia ♥

4 opmerkingen:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.