zondag 25 september 2011

Tag: 99 things



Een leuke tag die ik tegenkwam op diverse blogs: 99 dingen die je hebt gedaan of nog wilt doen.
Ik ga hem alleen een beetje verpersoonlijken door fotos die ik getrokken heb en wat uitleg er bij te zetten.
De groene regeltjes heb ik gedaan, de rode regeltjes staat op mijn to do list voor ik sterf. En de blauwe regeltjes gaan gebeuren in het kort.

1. Je eigen blog gestart.
Niet deze omdat ik er later ben bijgekomen maar een andere blog die ondertussen al niet meer bestaat

2. Onder de sterren geslapen.
3. In een band gespeeld.
4. Naar Hawaii geweest.
5. Een meteorietenregen gekeken.
6. Meer dan je je kan veroorloven aan een goed doel gegeven.
7. Naar Disneyland geweest.
Ondertussen al 3 keer, 2 keer als ik nog kind was met mijn ouders en vorig jaar met mijn vriendje een weekendje voor ons 5 jaar samen zijn. Heb zoveel leuke foto's maar heb dan maar deze foto van de parade gepakt.

8. Een berg beklommen.
9. Een bidsprinkhaan vastgehouden.
10. Een solo gezongen.
11. Bungee gesprongen.
12. Parijs bezocht.
Al een tijdje geleden toen ik nog op school zat (een jaar of 7 geleden denk ik).



13. Naar een onweersstorm gekeken.
Meer dan een zelfs, maar geen foto's van getrokken.

14. Jezelf vanaf nul een kunst geleerd.
15. Een kind geadopteerd.

16. Voedselvergiftiging gehad.
Als ik kind was spijtig genoeg.

17. Vrijheidsbeeld bezoeken.
Dat ga ik waarschijnlijk volgend jaar doen met mijn beste vriendin. 

18. Je eigen groenten geteeld.
Mijn ouders hebben echt een hele grote tuin waarvan een stukje van mijn was als kind.
Heb er geen foto's van spijtig genoeg.

19. De Mona Lisa gezien in Frankrijk.
Dat heb ik ook gedaan met school, toen we in Parijs waren.
Die mag je niet fotograferen dus dan een foto van de buitenkant van het louvre (waar de mona lisa staat).

20. Geslapen in een nachttrein.
Dit ook spijtig genoeg. Vorig jaar zijn ik en mijn vriendje naar Barcelona geweest (met het vliegtuig) maar toen brak die vulkaan in ijsland uit en konden we voor zeker 10 dagen geen vliegtuig pakken, we hadden 2  keuze mogelijkheden: 1) ze brachten ons tot aan de grens van frankrijk en daar konden we dan de nachttrein pakken of 2) met de bus naar huis vanuit Barcelona. Wij hebben voor het eerste gekozen omdat we dan veel rapper thuis waren. Deze foto is een foto dat ik getrokken heb op de grens van frankrijk en spanje.



21. Een kussengevecht gehad.
Als ik bij vriendinnen ging slapen regelmatig.

22. Gelift.

23. Jezelf ziek gemeld terwijl je niet ziek was.
Een paar keer zelfs, ik weet het dat het niet goed is, maar toen ik naar school ging, ging ik na een paar jaar naar een andere school omdat de richting die ik wou doen, kon ik niet doen op mijn oude school, dus moest naar een nieuwe school. En mijn nieuwe medeleerlingen kende elkaar allemaal al van vorig jaar en zagen mij als indringer dus ben daar niet echt geaccepteerd geweest en heb me toen wel dikwijls ziek gemeld als ik het niet meer zag zitten of als ik bvb alleen een groepswerk moest maken.

24. Een sneeuwfort gebouwd.
25. Een lammetje vastgehouden.
26. Ge-skinnydipt.
27. Een marathon gelopen.
28. In een gondel gevaren in Venetië.
Ik zou echt supergraag eens op vakantie gaan naar Italie (nog nooit geweest) en vooral dan naar Venetië.

29. Een totale eclips gezien.
30. Een zonsopgang of zonsondergang gekeken.
Vorig jaar ben ik op vakantie geweest in Kroatie en daar heb ik elke avond, de zonsondergang gezien. En 1 keer 's morgens de zonsopgang, echt heel erg mooi. Dus deze foto is van de zonsondergang in Kroatië.


31. Een homerun geslagen.
32. Op een cruise geweest.
Dit zou ik echt zo graag doen, wie weet als trouwreis.

33. De Niagara Falls in het echt gezien.
34. De geboorteplaats van je voorouders bezocht.
Ja, mijn voorouders woonde hier allemaal in de buurt dusja


35. Een Amish gemeente gezien.
36. Jezelf een nieuwe taal geleerd.
37. Genoeg geld gehad om geheel tevreden te zijn.
38. De toren van Pisa in het echt gezien.
Die zou ik ook erg graag eens zien.

39. Gaan rots klimmen.
40. Michelangelo’s David gezien.
41. Karaoke gezongen.
Nog maar 1 keertje toen de laatste 100 dagen van school klaar er waren zijn we naar de karaoke geweest en heb ik gezongen. 

42. Een geiser zien uitbarsten
43. Voor een vreemdeling een maaltijd betaald in een restaurant.
44. Afrika bezocht.
45. Op het strand gewandeld bij maanlicht.
Ja echt super mooi, was ook in Kroatië (zie beetje naar boven)

46. Met een ambulance vervoerd.
Spijtig genoeg wel, heb paar jaar geleden een ongeval gehad en toen hebben ze mij vervoerd met de ambulance, gewoon om na te zien of alles oke is, en dat was zo dus.

47. Een portret laten schilderen van jezelf.
Ja, ook in Parijs in de montmartre. Heb er alleen geen foto van, hangt bij mijn ouders thuis aan de muur.

48. Diepzee gevist.
49. De Sixtijnse kapel in het echt gezien.
50. Op de top van de Eiffel Toren geweest.
Ja ook toen ik met school in parijs was. Deze foto is een uitzichtje van de streek toen ik op de eiffeltoren stond. 

51. Gedoken of gesnorkeld.
52. In de regen gekust.
Wie niet?



53. In de modder gespeeld.
54. Bij een drive-in bioscoop geweest.
55. In een film gespeeld.
56. De Chinese Muur bezocht.
57. Een bedrijf gestart.
58. Vechtsport les gevolgd.
Ja, ik heb toen ik 10 jaar was 2 jaar een zelfverdedigingscursus gevolgd, mijn moeder vond dat dat nodig was.

59. Rusland bezocht.
60. Geserveerd aan thuis- en daklozen of minder bedeelden.
61. Scouting koekjes verkocht.
62. Op een walvistocht geweest (toeristisch).
63. Bloemen gekregen zonder reden.
Ja van mijn vriendje, regelmatig. 

64. Bloed, plasma of bloedplaatjes gedoneerd.
Zou wel willen maar mag niet.

65. Wezen Skydiven.
66. Een Nazi concentratiekamp bezocht.
Ja met school ben ik Auswitz geweest, als ik er aan denk krijg ik er al  terug kriebels van. 
Deze foto is de inkom die ik getrokken heb. 


67. Een automatisch incasso niet kunnen betalen door te laag saldo.
68. In een helikopter gevlogen.

69. Een favoriet kinderspeeltje bewaard.
Heb nog altijd mijn knuffel, gekregen van mijn meter toen ik geboren was.

70. Het Lincoln Memorial bezocht.
71. Kaviaar gegeten.
72. Een quilt gemaakt.
73. Op Times Square gestaan.
Gaat gebeuren volgend jaar als ik met mijn vriendin naar New york ga gaan.

74. Door de Everglades getoerd.
75. Ontslagen bij je baan.

76. Het wisselen van de wacht gezien in Londen.
Ja, een paar jaar geleden toen ik met mijn vriendje in Londen was voor ons 2de jaar samen zijn. Heb ik helaas geen goede foto's van allemaal bewogen.

77. Een bot gebroken.
Ja toen ik 13 was heb ik 8 weken in de plaaster gezeten aan mijn pols.

78. Passagier geweest op een motor.
Mijn zus heeft een motor en heb er al eens vanachter op gezeten, niet echt mijn ding. 

79. De Grand Canyon in het echt gezien.
Dat wil ik ooit eens zien. 

80. Een boek gepubliceerd.
81. Het Vaticaan bezocht.
82. Een gloed nieuwe auto gekocht.
83. In Jeruzalem gelopen.
84. Je foto in een krant.
85. Een vreemdeling gekust op middernacht bij Nieuwjaar.
86. Het Witte Huis bezocht.
87. Een dier gedood en bereid om te eten.
88. De waterpokken gehad.
89. Iemands leven gered.
90. In een jury gezeten.
91. Een beroemd persoon ontmoet.
Meer als een zelfs.

92. Deelgenomen aan een boekenclub.
93. Een tattoo hebben.
94. Een baby gehad.
Ik hoop dat er ooit een komt.


95. De Alamo (Texas) in het echt gezien.
96. In het Groot Zoutmeer (Utah / Great Salt Lake) gezwommen.
97. Betrokken geweest in een rechtszaak.
98. Een GSM gehad.
Meer als een zelfs
99. Gestoken door een bij.



4 opmerkingen:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.